Contact met Pakket2Go

Wij helpen je graag verder. Bekijk hieronder de veel gestelde vragen. Vaak staat het antwoord ertussen. Mocht je er niet uitkomen? Neem gerust contact op.

Veel gestelde vragen

Zodra de boeking is verwerkt, ontvangen alle koeriers in de buurt een melding. Deze melding wordt geaccepteerd door een van de koeriers. De norm is dat een spoedzending binnen twee uur wordt opgehaald.

Tijdens het boeken van een verzending verschijnt de optie 'label vereist'. Klik op 'ja'. Een verzendlabel wordt aangemaakt. Print deze uit en plak het op het pakket. De label wordt bij aankomst van de koerier gescand. Labels zijn vooral handig voor het tracken van meerdere pakketjes.

Bij een verzending wordt er altijd om een handtekening van de ontvanger gevraagd. De verzender ontvangt deze handtekening via de mail.

Met behulp van Track&Trace technologie volg jij live jouw pakket in de app. Via een link kan de ontvanger ook meekijken. Daarnaast kan je altijd live met de koerier via de app chatten.

Zakelijke accounts betalen achteraf via factuur. De facturen ontvang je via mail en zijn zichtbaar in je online dashboard. Particulieren dienen meteen te betalen.

Heb je nog steeds een vraag?

info@pakket2go.nl

Plesmanstraat 14, 3833LA Leusden

Stuur ons een bericht
Blijf op de hoogte

Ontvang de laatste nieuwtjes van Pakket2go via de mail